SJUK :(


tog bara en gammal bild hitta ingen annan..



Hej! Nu är jag sjuk!! Typiskt också, vi får hoppas att jag blir bra snart, igår hadde jag feber men inte så mycket.. Men idag har jag inte feber tur! Imorgon om jag blir bättre så kanske vi går på bio Fame, den verkar vara bra..
Idag har jag varit hemma från skolan..
Och förresten vi har haft Vättle-Lunken!
Alla skolor tror jag, springer runt hela mölnesjön och lite till:)
jag sprang på 27 minuter och 20 sec..
tog lite längre tid än vad jag trodde för att vi sprang med våra vattenflaskor jag trodde vi skulle lämna dem på bordet, men nej!
men nu ska jag titta på
TV,


Hejdå
ida.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Har du börjat blogga igen. Jag ska följa din blogg för den är superbra!

2009-10-10 @ 13:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0