tv och daim.

Hej! Idag var jag i skolan sista dagen sen är det lov i 4 dagar:) Vi var på en teater som heter "Vi är här nu" så min kompis Jennifer gav 20 kr till en utav tjejerna som var med in teatern så fick hon 5 emblem jag och Dina fick en. Men imorgon ska vi till liseberg om Ilma får:) Men vi har tittat på tv och ätit DAIM! För vi vann stjärnvinst på daim. Men måste gå nu för Emina och Ilma väntar på mig där ute.

 Här är bilderna;


daim, mums gott!

jag håller min goda daim!

Ilma håller sin goda daim!

Ilma gillar sin daim!

jag gillar min goda daim!   mitt öra sticker ut, fult!
HÄR ÄR MATEN VI ÅT:

Ilmas mat hamburgare, mums!

min mat, korv mums!

Ilma äter sin hamburgare.

jag äter min korv mums!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Vad fina ni är! Puss

2009-05-21 @ 10:44:44
Postat av: Nadja

Fina bilder.

Blogga mer :D

2009-05-22 @ 09:38:51
URL: http://nadjass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0