Min dag

Heej! Jag lovade att försöka blogga, och det gör jag.. Idag hadde vi brännboll med 2A och 2B, vi förlora med 49 poäng dem andra vann med 53 poäng. Det var roligt, när vi sluta gick jag mamma och Ilma där det hadde brunnit, Vid våran skola i Rannebergen. Det var helt kolsvart där inne, imorgon ska jag gå dit igen med min kamera och gå upp i den våningen och ta kort, så lägger jag ut den på bloggen!
Men nu ska jag gå ner och titta på tv lite sen ska jag sova!


godnatt,
ida.


ilma vid väggen.

ilma vid fläkten.


jag vid fläkten.

jag vid väggen.

jag och ilma vid spegelgaderoben.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Väntar på inlägget då! Puss

2009-05-20 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0