min dag..

Hej! Imorse så vaknade jag och gick ner till datan och spelade lite, sen kom ilma.Lite senare gick vi ut och fota Esmeralda..

här är bilderna:


Esmeralda gäspar.

suddig bild på Esmeralda.

Esmeralda vill hoppa upp på kameran, som hon gjorde efter också:)

Esmeralda kollar bort, mitt finger kom med..

jag med Esmeralda, jag har inte borstat håret än:p

Esmeralda stirrar på dörren.

Ilma med Esmeralda.

Esmeralda sitter och kollar på en snigel.

Esmeralda går ner för trappan..

Esmeralda på vägen.

Esmeralda sitter på vägen.

Esmeralda.

Esmeralda sitter på vägen igen..
 
ALLA BILDER ÄR COPYRIGHT!
har mer bilder men det går inte att lägga ut dem..

Kommentarer
Postat av: Winnie

vad fina bilder, gumman!

Hoppas du haft en trevlig dag :)

2009-05-22 @ 19:36:39
URL: http://molinis.blogg.se/
Postat av: Sassa

Superfina bilder! Love you! puss

2009-05-23 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0